dissabte, 4 d’octubre del 2008

REGIM PRONOKAL (I)


Ara fa uns 4 mesos em vaig adonar que estava massa gras, m'havia passat, vaig assolir el meu rècord històric de pes i havia de posar remei.

En un sopar l'amiga Inés em va recomanar fer el Mètode Pronokal i molt amablement se'm va oferir a portar-me el control mèdic. Em vaig mentalitzar per fer règim i el vaig iniciar.

Després de 3 mesos i mig hi perdut 32 kg i estic molt content.

Apart de la força de voluntat necessària per fer qualsevol règim que t'ajuda a superar la gana psicològica, us puc assegurar que no hi passat gens de gana física. Perquè no hi hagi dubtes comentar-vos que aquest règim només és permès de fer sota un estricte control mèdic.

En aquest blog us aniré posant receptes que hi adaptat jo mateix respectant exactament les regles i quantitats del mètode Pronokal. Les quantitats poden variar en funció de les que us hagi pautat el vostre metge. A cada recepta us posaré la fase en la que la podeu començar a fer.

Que aprofiti.