diumenge, 23 de novembre del 2008

REGIM PRONOKAL (II)


Tal com ja us vaig comentar, el 15 de juny vaig començar el règim Pronokal, 5 mesos després ja hi perdut quasi 40 quilos i estic super content. Ara ja estic a fase 5 i em queden unes 8 setmanes per acabar la reeducació dels hàbits alimentaris i llençar-me a la fase més difícil que és la del manteniment del pes.

Per als que feu aquest règim espero que les receptes que us penjo en aquest blog us ajudin a portar-lo millor i a disfrutar una miqueta del que menjeu.

Les quantitats de les receptes poden variar en funció de les que us hagi pautat el vostre metge. A cada recepta us poso la fase en la que la podeu començar a fer.


Que aprofiti.

Nota: No oblideu que aquest règim només és permès de fer sota un estricte control mèdic. Podeu llegir més coses al post del 04/10/08