diumenge, 2 de febrer del 2014

Restaurant TOPIK (II)


Divendres, 31 de gener, segona incursió al Restaurant Topik, aquest cop amb la colla d'amics de sempre. Vam triar el menú de sis tapes més un arròs però vaig demanar si ens podien oferir alguna altra alternativa, apart de l'arròs i ens van donar tres possibilitats més; xai al forn (ningú el va demanar), entrecot i llobarro a la donostiarra.
Com que érem 12 persones, les tapes van venir en safates per compartir cada tres persones,
Referent als vins vam començar amb un que ens van recomanar que era un Verdejo de la D.O. Castilla-Leon, però no ens va acabar de fer el pes i els següents ja els vam triar nosaltres mateixos.

Vam menjar el següent:

 
Tàrtar de tonyina amb guacamole i alga wakame. Un clàssic de la casa. Boníssim.


Croquetes de Txangurro. Molt bones.
 
 
Tataki de Peix Espasa. Molt bo.

 
Navalles amb salsa ponzu. Excel.lents.
 

Llagostins embolicats amb pasta kataifi. Excel.lents, per menjar-ne 50.

 
Botxetes de cérvol yakitori. Bones.



Entrecot. Jo no el vaig menjar però em van dir que estava només bo.


Llobarro a la donostiarra. Aquest si que el vaig provar i era excel.lent.


Arròs de nècores. Va agradar molt.


Pa de pagès boníssim. Les torradetes eren pel tàrtar de tonyina.
 

 
Quinta Apolonia de BELONDRADE.
Vino de la Tierra de Castilla y León. 100% Verdejo. Ens el van recomanar ells però no va convèncer.
 
 
Manuela de NAVERAN. Penedès. Chardonnay 100%. Em va agradar força.
 
 
Agaliu de Cooperativa l'Olivera. Costers del Segre. A mi m'agrada molt.
 
 
BRUNUS. Montsant. Molt bo.
 
 
Coulant de xocolata amb gelat d'avellana. Molt bo.

 
Xarrup de mojito. Van comentar que estava molt bo.
 

Tarta Tatin amb gelat de canyella. Molt bona


El compte per 12 persones.
 
 
Un restaurant que m'encanta on pots portar gent i quedar molt be amb una molt bona RQP. En definitiva una aposta segura.


1 comentari:

Ricard Sampere ha dit...

Bé... ja veig que us va agradar.

Com dius, és una aposta segura.

Salutacions,