dissabte, 31 de juliol del 2010

ATICA. "per fi"


Per fi vaig tenir la oportunitat d'anar a sopar a l'Atica després de tots els elogis que la colla de blocaires heu fet. Vam anar a celebrar el 9è aniversari de casament amb la dona. Us haig de donar tota la raó. Fantàstica relació qualitat/preu. Menú degustació 27 €. "No hase falta disir nada más".

Torradeta de crema de carbassa amb parmesà

Salmorejo amb poma i crostonets de pa

Salmó marinat amb cansalada ibèrica i ceba caramelitzada.
Bacallà amb samfaina

Galta de vedella amb puré de patata i salsa de porto

Mousse de iogurt amb granissat de síndria

Pa amb oli, sal i xocolata

Vam acompanyar tot el sopar amb cava: Renardes Cuveé especial. Brut Nature, i dues camamilles per acabar.
Preu per dues persones 69,60 €.

ATICA
Galileu, 159
934906535

3 comentaris:

starbase ha dit...

És un clàssic i ho és per que sempre compleix amb les espectatives.

Un restaurant sensacional.

Ricard Sampere ha dit...

Jo he estat un parell de vegades i ja comento al meu blog que em va agradar molt a nivell cuina. L’únic “però” que hi trobo és que els manca una mica de “savoir faire”. Per exemple, el darrer dia que vaig anar érem dos i inicialment estàvem sols i jo sempre soc de conversa suau mentre sopo. Va arribar una altre parella i els van posar just a la taula del costat... (no hi havia ningú més). Vaig deduir que eren una amics de la casa a nivell professional, és a dir un cuiner d’un altre restaurant.
La conversa de la nova taula, era d’aquelles en que el volum molesta una mica... però fins aquí res a dir... (mala sort penses)... però cap a mig sopar es va afegir el propietari a la conversa i ja el xivarri va augmentar.
No soc pas un tikis-mikis... però menjar amb soroll no m’agrada i més si és evitable. Per això dic que els falta una mica de “savoir-faire”. I no és l’únic detall que vaig trobar a aquest nivell, però tampoc és qüestió ara de detallets... :).

Francesc ha dit...

Això d'anar de restaurants bons és tot un luxe!!! Salutacions