dimecres, 24 de juny del 2009

SALSES PER PASTA


Us haig de confessar que fa uns anys els supermercats LIDL no m'agradaven gens però mica en mica li vaig agafant el punt i vaig trobant coses que em convencen força com per exemple la línia de productes làctics baixos en greix Linessa o la més famosa pasta de full de la blogosfera catalana, per citar-ne un parell.

Els que hi compreu ja sabeu que de quant en quant fan promocions de productes d'un país o zona concreta: asiàtics, grecs, francesos, italians, americans, etc.

L'última vegada que van fer la promoció de productes italians vaig comprar unes salses per pasta de la marca ITALIAMO que no havia tastat fins ara i que estan realment bones.


L'altra dia que teníem pressa vaig bullir 200 gr. d'espagueti. Vaig posar un raig d'oli d'oliva a una paella grossa i li vaig afegir un pot de salsa. Quan va estar ben calenta li vaig afegir els espagueti i li vaig donar unes voltes per impregnar-los be amb la salsa. Una mica de formatge ratllat per sobre i llestos. Realment bons.

Hi ha quatre varietats:
  • Sugo a la Romana: salsa de tomàquet amb crema de ricota
  • Sugo a la Calabrese: salsa de tomàquet amb formatge pecorino
  • Sugo a la Toscana: salsa de tomàquet amb cansalada fumada
  • Sugo a la Siciliana: salsa de tomàquet amb esbergínia i formatge grana padano