diumenge, 26 d’abril del 2009

AMANIDA DE PASTA

D'amanides de pasta se'n poden fer tantes i tant diferents com un vulgui en funció dels gustos particular. Molts de vosaltres ja heu començat a penjar les vostres així que jo us poso la que hi fet avui mateix. Aquesta us la presento dins d'un tapperware perquè la vaig preparar per un picnic.


Ingredients (4p):
250 gr. de pasta (mariscos Gallo)
3 tomàquets madurs
2 boles de mozarella
2 llaunes de tonyina petites
100 gr. de pit de gall d'indi
sal
pebre
oli d'oliva

Elaboració:
Bulliu la pasta amb aigua i sal el temps que indiqui el paquet. Mentrestant aneu tallant tots els ingredients a quadraets regulars i aneu-los barrejant dins d'un bol. Quan la pasta sigui llesta coleu-la i refresqueu-la amb aigua. Barregeu-la amb tots els ingredients i amaniula amb sal i oli d'oliva.

Nota: els ingredients d'aquesta amanida venen condicionats al que els hi agrada als meus fills. Jo l'hi hagués afegit unes olives farcides tallades per la meitat, uns pebrots del piquillo tallats a quadradets, una ceba tenre picada, etc. La meva la hi amanit amb una mica de glaça de vinagre de Módena.