dijous, 13 de març del 2014

Restaurant BANGKOK CAFE

Havia de buscar un restaurant per anar a celebrar el meu aniversari amb la dona i vaig començar la habitual cerca.
Mentre donava voltes a l'assumpte vaig veure una piulada de TimeOut Barcelona que parlava dels millors restaurants tailandesos de Barcelona i em va fer gràcia. Mirant les recomanacions en vaig trobar un que, apart de tenir bons comentaris, estava a 6 travessies de casa cosa que facilita molt les coses logísticament, el Bangkok Cafè, on vam menjar el següent:


Aperitiu de la casa. Era una torradeta amb una pasta de verdures i espècies.
No estava malament però no era res de l'altre mon.
 
 
NAM. Rotllets vietnamites.
Molt bons, acabadets de fer. Acompanyats amb una salsa força bona.



PAD THAI. Tallarines d'arròs amb llagostins- Boníssims.


PAD PHUNK KUNG. Curry vermell de llagostins. Molt bo.

 
KAI KAPRAW. Pollastre saltejat amb verdures amb una salsa molt picant. Molt Bo però molt picant.

Pels dos segons vam demanar un bol d'arròs blanc per acompanyar.

De postra vam compartir un Bangkok beach que era un xarrup de llimona amb grosella i menta picadeta.

Per veure un vi blanc de PINORD anomenat GAUDIANA Blanc de Blancs que fresquet va passar molt be.

El menjar i el tracte del servei va ser excel·lent, segur que hi tornarem.
Els plats a la carta estan indicats amb 3 nivells de picant.
Tingueu en compte que el local és força petit i no tenen taules per grups de més de 8 persones. A més, fan dos torns (vaig voler reservar a les 21:30 i em van dir que no, que havia de ser a les 21:00). He llegit algunes crítiques sobre aquest tema i penso que si ho deixessin més clar quan es fa la reserva s'estalviarien problemes.

1 comentari:

Arii ha dit...

I love this blog! The food photos are amazing. Thank you for the recipes.