dilluns, 30 de novembre del 2009

CARQUINYOLIS SANT QUINTI


A l'empresa on treballava fa bastants anys, contractàvem els catering per actes especials al restaurant Cal Blay de Sant Sadurní d'Anoia. Aquests catering sembre s'acabaven, per acompanyar els cafès, amb un platet on hi havia catànies y uns deliciosos carquinyolis que estaven de vici.


Ara fa un tres anys vam passar uns quants dies dels nadals a una casa de turisme rural al Penedès, Cal Ton Xacó, i un dia vam anar a dinar al restaurant La Posada de Sant Pere Molanta i amb els cafès ens van portar aquells carquinyolis deliciosos. Vam preguntar on els podíem comprar i ens van dir que a Sant Quití de Mediona i ens van donar el telèfon. Evidentment, vam trucar i vam anar a comprar-ne.

Fa un parell de setmanes vam tenir una sortida amb la classe del meu fill petit a Sant Quintí de Mediona i no vam deixar passar la oportunitat d'anar-ne a comprar.

No se si els coneixereu però us parlo dels Carquinyolis Sant Quintí (antigament anomenats Carquinyolis Santacana) que, segons la meva modesta opinió, son els millors carquinyolis del món mundial.

Carquinyolis Sant Quintí
Tel. 93 899 81 96

Si voleu anar-ne a buscar truqueu per encarregar-los i perquè us expliquin on estan ja que és una mica complicat de trobar perquè son els baixos d'una casa particular en un carreró de Sant Quintí.

També en podeu trobar a algunes botigues gourmet. Podeu trucar perquè us diguin on els podeu trobar. Per exemple, crec que els podeu trobar a les botigues de Cal Blay que es diuen cuinària, http://www.cuinaria.cat/.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Els hi he provat, i tinc que donar-te tota la raó. Són bonísssimmmmsss!!!!
Fins aviat.

ELS PEIXOS ha dit...

No se quins son , tenen molt bona pinta ...però no has provat els que fa el meu marit forner , je,je,
http://dolors-elspeixos.blogspot.com/search/label/Carquinyolis
Fins aviat

Mome ha dit...

HOla, aquest carquinyolis de Sant Quintí de Mediona, son la repera, per no dir res mal sonant, i si hi vas algún altre cop, ara per nadal fan les neules artesanes total. molts petons

Anònim ha dit...

hola, sóc de Sant Quintí de Mediona i estic totalment d'acord en què aquest CARQUINYOLIS són els millors del món des de petita els vaig provar, he tingut la gran sort de poder-los comprar quan vull. M'encanten són fantàstics.

Unknown ha dit...

Tens tota la raó. Fa molts anys que el conec i realment son els millors que he provat.

Anònim ha dit...

Els millors amb diferencia! Res a veure amb les receptes que fan amb una tira i tsllats d'esbiaix.....

Albert Aragay ha dit...

Els vaig descobrir casualment fa unes setmanes i vaig pensar el mateix que tu, que són els més bons! M'anoto el tlf. per anar-los a buscar. Salut!

Betty ha dit...

Son realment bonísims. Ho testat els carquinyolis de Sant Quintí aquest cap de setmana a la Fira Alicia-t on habia une paradeta. Soc una foodie de tota la vida, fan de Catalunya i la seva cuina, i mai habia menjat uns carquinyolis tan bons!!! Felicitats! (si us plau, disculpeu el meu català, soc panamenya i ancara no ho domino com m’agraderia)

Unknown ha dit...

Són sense cap men de dubte les millors catàniez del mon. Disculpeu el meu català, sòc de Lepe

Albert Miret ha dit...

A Barcelona els podeu trobar al Haití Bar, al carrer de Jaume I, 3. Al costat de la Plaça de Sant Jaume. Ells son de Sant Quintí de Mediona i en porten per vendre als seus clients.